Czy aby dokonać zakupów muszę się zarejestrować?
Nie. W naszym sklepie umożliwiamy dokonywanie zakupów bez konieczności zakładania konta. Niemniej jednak, każdy z Państwa, kto zdecyduje się na rejestrację uzyskuje możliwość edycji swoich danych. Może również w pełnym zakresie korzystać z funkcji koszyka oraz dokonywać ustawień własnego profilu. Ponadto, tylko zarejestrowani klienci mogą zbierać punkty lojalnościowe za złożone zamówienia i korzystać z nich podczas kolejnych zakupów obniżając tym samym sumę do zapłaty.
Mamy swiadomość, że nie każdy chce się rejestrować dlatego też umożliwiamy dokonywanie zakupów bez konieczności zakładania konta - wystrczy dodać wybrane produkty do koszyka, przejść do kasy i podać adres dostawy. Dzięki temu zakupy w naszym sklepie zostały maksymalnie uproszczone.
Zamówienia można również składać mailem, faksem lub telefonicznie. W tym celu należy:
-
wysłać maila na adres sklepu - sklep@tanieje.pl. Aby zamówienie złożone tą drogą zostało zrealizowane musi zawierać dokładne dane dla prawidłowego zaadresowania paczki oraz koniecznie numer telefonu.
-
zadzwonić do nas: 32 4453132
Jak się zarejestrować?
Rejestracja jest bardzo prosta. Należy kliknąć na odnośnik Rejestracja znajdujący się w górnym pasku menu. Następnie podać dane wymagane przy rejestracji wraz z adresem e-mail. Cały proces rejestracji nie zajmuje więcej niż 3 minuty. Oświadczamy, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 z 1997 poz. 883., że dane są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy i nie będą udostępniane innym podmiotom. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych i możliwość ich modyfikacji.
Jaki długo trwa dostawa zamówionego towaru?
Czas dostawy zależy od wybranej formy doręczenia i płatności.
Kurierem:
Jeśli wpłata wpłynie na nasze konto do godziny 9:00 lub do tego czasu wpłynie do nas zamówienie z wybranym sposobem płatności "przy odbiorze", paczka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia. Jeżeli zamówienie zostanie złożone później, wysyłka nastąpi następnego dnia roboczego.
Pocztą Polską:
Jeśli wpłata wpłynie na nasze konto do godziny 15:00 lub do tego czasu wpłynie do nas zamówienie z wybranym sposobem płatności "przy odbiorze", paczka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia. Jeżeli zamówienie zostanie złożone później, wysyłka nastąpi następnego dnia roboczego.
Paczka priorytetowa zwykle dociera do adresata w ciągu 1-2 dni (jest to czas szacowany przez Pocztę Polską), natomiast paczka ekonomiczna w ciągu 2-5 dni roboczych.
Czy mogę odebrć towar osobiście?
Tak, zakupy w naszym sklepie mogą Państwo odebrać w naszym punkcie odbiorów. Wcześniej prosimy jedynie o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu uzgodnienia godziny odbioru.
|